سطل زباله شهری

سطلهای مکانیزه شهری

سطل زباله مکانیزه

سطلهای مکانیزه شهری

سطلهای مکانیزه شهری وسیله بسیار مهمی در خیابنها، معابر و اماکن عمومی باز و پارکها است. سطلهای مکانیزه شهری از آن جهت به آن مکانیزه می گویند که تخلیه و جمع آوری محتویات آن به شکل مکانیزه و خودکار انجام می شود. اگر محتویات این سطلهای زباله به موقع جمع آوری نشود، بیش از ظرفیتش پر می شود و محتویات آن به اطراف سطل و بر زمین می ریزد و این امر باعث می شود آنجا هم بدبو و هم بدمنظر شود. به همین دلیل مکانیزه بودن آن در داشتن منظر شهری زیبا و پاکیزه بسیار مهم است. معمولاً سطلهای زباله چه گالوانیزه باشند چه پلی اتیلن به روش مکانیزه جمع آوری می شوند. شرکت آستیاگ تولید کننده سطلهای مکانیزه شهری گالوانیزه و پلی اتیلن است که به شکل مکانیزه جمع آوری می شوند.

تولیدی اصلی سطل زباله پلاستیکی کجاست  ؟

قیمت سطلهای مکانیزه شهری

سطلهای مکانیزه شهری یا سطل مکانیزه گالوانیزه با ورق گالوانیزه به ضخامت 1.5 تا 2 میلیمتر پوشانده شده است و یکی از محصولاتی است که شرکت آستیاگ ارائه می کند. این مخازن زباله مجهز به درب، زیرمخزنی و کاور هستند که مانع انتشار بوی بد به اطراف می شود و مانع ورود آب باران و حشرات و جانوران موذی به داخل سطل می شوند. این محصولات مجهز به دریجه تخلیه شیرابه است که موجب پاکیزگی می شود و مانع بد بو شدن می شود. این محصولات بسیار مقاوم در برابری تغییرات شرایط آب و هوایی مثل باران و برف می شود زیرا گالوانیزه بودن آن مانع زنگ زدگی و پوسیدگی سطل می شود.

 

سطلهای مکانیزه شهری گالوانیزه

تولید سطلهای مکانیزه شهری با گنجایشهای مختلفی انجام می شوند و مشتریان گرامی می توانند بر حسب نیاز خود سطل مکانیزه مناسب را انتخاب کنند. سطل مکانیزه شهری قوس دار با گنجایش 770 لیتر از ورق گالوانیزه با ضخامت 1.5 میل ساخته شده است. این محصول چهار چرخ دارد که دو چرخ جلوی آن ترمز دارد. برای خرید سطل مکانیزه شهری 770 لیتری با آستیاگ تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: ساخت صندلی پلاستیکی: صندلی های پلاستیکی چگونه ساخته می شوند؟

 

شکلهای مختلف سطلهای مکانیزه شهری

سطلهای مکانیزه شهری 660 لیتری با ورق گالوانیزه گرم و با ضخامت 2 میل توسط جوش سرتاسری CO2 جهت آب بندی کامل ساخته می شود و به شکل مکعب، محدب و نیز امکان ساخت درب تخت یا قوس دار با ضخامت 1 میل برای استفاده در بوستانها، گذرگاههای شهری و عمومی، فضاهای سبز شهری، موسسات آموزشی، مراکز بهداشتی و سلامتی و غیره کاربرد دارد.

نوع خاص طراحی سطلهای مکانیزه شهری 660 لیتری برای تسهیل و تسریع در عملیات تخلیه مخازن زباله است.

با توجه به این که امروزه کمیت زیادی از زباله ها در همه تولید می شود، حفظ پاکیزه، و انتقال زباله ها  برای تأمین ایمنی و سلامتی در محیط زندگی، محل کار و اماکن عمومی و شهری توسط تجهیزات مکانیزه و مناسب بسیار ضروری است. به همین جهت شرکت آستیاگ تمهیداتی در نظر گرفته است که سطلهای مکانیزه شهری 660 لیتری گالوانیزه را در اختیار مشتریان عزیز در اسرع وقت و با قیمت مناسب قرار دهد.

 

استفاده از گالوانیزه گرم در سطلهای مکانیزه شهری

تفاوت گالوانیزاسیون گرم و سرد در این است که گالوانیزه گرم، یک فرایند الکتریکی و شیمیایی اتفاق می افتد. ولی در گالوانیزۀ سرد فقط فلز پایه توسط لایه از روی رنگ زده می شود.

در فرایند گاوانیزۀ گرم ، فلز پایه در حمام روی مذاب در دمای 449 درجه سانتیگراد غوطه ورد می شود تا روی با سطح فلز پایه آلیاژ گردد. این فرایند باعث می شود که سطلهای مکانیزه شهری گالوانیزه در برابر خوردگی و زنگ زدگی در شرایط جوی نامساعد کاملاً مقاوم گردند.

 

سطلهای مکانیزه شهری قابل سفارش

از آنجا که آستیاگ با فناوری روز دنیا همگام است، و از عناصر خبره و متخصص استفاه می کند و از استاندارهای کیفیت محصولات بهره می برد. و همچنین همه سعی خود را در جهت تأمین رضایت مشتری انجام می دهد امکان ساخت سفارشی سطلهای مکانیزه شهری مکانیزه که حک آرم شخص مشتریان گرامی بر آن ممکن است را فراهم می کند.

 

سطل بازیافت یعنی مخازنی که برای نگهداری مواد قابل بازیافت ، قبل از حمل به مراکز مخصوص بازیافت و تکفیکی زباله استفاده می شود. مخازن بازیافت اغلب در سایزهای مختلف برای استفاده در داخل یا بیرون خانه و فضاهای مسکونی و تجاری و موسسات اداری وجود دارد. جهت تفکیک زباله ها امروزه معمولاً مخازن جدایی برای بازیافت کاغذ، ظروف المومینیومی، بطریهای شیشه ای و ظروف پلاستیکی در نظر گرفته می شود.

روشهای جداسازی زباله در مبدأ و فواید آن

هر روز زباله ای که مردم به شکلهای مختلفی تولید می کند بیشتر می شود. همین امر موجب می شود که فقدان مدیریت صحیح این زباله ها باعث آلودگی محیط زیست و منابع طبیعی می شود. انتقال نسنجیدۀ زباله بدون توجه به فواید بازیافت باعث تخریب منابع طبیعی و تشدید آلودگی می شود.

تفکیک صحیح زباله یکی از موثرترین راهها برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست است. بازیافت زباله یکی از مهمترین روشهای حفظ محیط زیست است.

جداسازی زباله ها توسط سطلهای مکانیزه شهری گالوانیزه می تواند به تفکیک زباله و حفظ محیط زیست کمک کند.

طرح های جدید سطل زباله گالوانیزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *