خرید سطل زباله پلاستیکی

فروش سطل زباله پلاستیکی

با بهترین قیمت سطل زباله پلاستیکی ساده ، پدالدار ، گودبین  و چرخدار در خدمت شما هستیم . خرید آنلاین انواع سطل زباله 12 لیتری تا 500 لیتری پلی اتیلن را با تولید کننده سطل زباله تجربه کنید  . تولید و فروش انواع سطل زباله خانگی و  اداری  در مدل های ساده ، پدال دار و چرخدار ارائه میشود . جهت خرید سطل آشغال آستیاگ با ما تماس بگیرید .

سطل زباله پلاستیکی خانگی

انواع طرح های متنوع  سطل زباله دستشویی و حمام ، سطل زباله پذیرایی ، سطل زباله اتاق خواب ، انبار  ، تراس و بالکن  و سطل زباله پلاستیکی  و استیل  ویژه آشپزخانه در فروشگاه آستیاگ  موجود میباشد .  سطل های زباله ساده و طرحدار در مدل های پدالی  و ساده درب دار و بدون درب موجود است . آنچه امروز بیش  از هر زمانی برای خرید این نوع لوازم   خانگی مطرح میشود طرح بندی و جنس کالاست . ازین رو قیمت سطل زباله پلاستیکی مورد نظر خود را بر اساس متریالی که از آن تولید شده است بسنجید .  کلیه  سطل زباله های پلاستیکی خانگی  ما پلی اتیلن با متریال درجه یک بازار است . کیفیت بدنه و متحرکات محصولات آستیاگ تضمینی میباشد .

سطل زباله پلاستیکی 40 لیتری | سطل زباله پلی اتیلن

سطل زباله پلاستیکی اداری

قیمت دست اول سطل زباله پلاستیکی و استیل اداری توری ، پدالدار  و  گودبین  را در مدل های   روز بازار از فروشگاه آستیاگ تهیه کنید . خرید اینترنتی  و مراجعه حضوری شما جهت خرید سطل زباله پلاستیکی اداری از ما همکاری دنباله داری خواهد بود . تنوع سطل زباله اداری آستیاگ یک طرف ، پشتوانه تولید ما در تولید این محصولات نیز از یک طرف میتواند تجربه  خوبی برای شما به ارمغان داشته باشد .  منتظر حضور گرمتان هستیم .

سطل زباله اداری

سطل زباله پلاستیکی پارکی 

پارک ها یکی از  اهداف اصلی سطل زباله پلاستیکی است . در کلیه پارک های سطح شهر جهت زیباسازی بیشتر و مراقبت از محیط زیست و بهداشت پارک ها  از سطل های زباله پلاستیکی پدال  دار یا چرخ دار یا سطل های مخصوص پایه دار دوقلو استفاده میشود تا شهروندان بتوانند دسترسی  بهتری برای حفظ و نگهداری زباله ها  و دفع بهداشتی آن داشته باشند .

سطل زباله سبلان

انواع مدل سطل زباله پلاستیکی

 انواع مختلفی شامل:

پارکی، چرخدار، درب بادبزنی، اداری، بیمارستانی، شهری و خانگی دارند. سطل های زباله که در پارک ها استفاده می شود چون در شرایط جوی مختلف (سرما،گرما) قرار دارند باید دارای مقاومت بالا در برابر این شرایط جوی و همچنین ضربه باشند. این سطل های زباله باید طراحی درب آنها به گونه ایی باشد که مانع پخش شدن بوی زباله در فضا شوند.

سطل چرخدار زباله به دلیل داشتن چرخ جابجایی راحتی دارد. از سطل چرخدار زباله در مکان هایی مانند فرودگاه، رستوران، هتل، سوپرمارکت، مراکز تجاری و صنعتی استفاده می شود.

 که در بیمارستانها استفاده می شود، به دلیل حساسیتی که از لحاظ موارد بهداشتی در این مکان وجود دارد حتما باید ویژگی هایی داشته باشد. این ویژگیها شامل: * داشتن درب وکیوم جهت جلوگیری از پخش شدن مواد شیمیایی و آلودگی ها * داشتن مقاومت و حجم بالا * داشتن چرخ جهت حمل راحت تر سطل، و همچنین طراحی سطل به نحوی باشد که نیاز به تماس زیاد دست نباشد مانند سطل هایی که درب بادبزنی یا پدالی دارند.

سطل زباله چرخدار پلاستیکی

یکی از مشکلاتی که سطل زباله ها دارند این است که وقتی سنگین میشوند و یا زمانی که میخواهیم زباله ها را در چند نقطه جمع آوری کنیم ، جابجا کردن سطل زباله است . در مواقعی که سطل زباله نمیتواند ثابت باشد بکارگیری از چرخ ایده بسیار خوبی برای تسلط بیشتر افراد به جابجایی سطل زباله است .   در حال  حاضر  سطل زباله پلاستیکی چرخدار در بسیاری موارد اولویت خرید است چرا که قابلیت متحرک بودن آن میتواند در جمع آوری زباله  و تخلیه بسیار بهینه تر از سایر سطل ها باشد .

  • استفاده در هتل ها
  • استفاده در مدارس و مراکز آموزشی
  • استفاده از سالن های تشریفات
  • استفاده در پارک ها
  • استفاده در زمین های ورزشی ، سالن ورزشی و….
  • استفاده از استخرها و مراکز تفریحی
  • استفاده در نمایشگاه ها
سطل زباله پلاستیکی

سطل زباله گودبین پلاستیکی

این روزها تعبیه چرخ ها ، پدال  و یراقهایی که کار با سطل زباله را آسان تر میکند بهینه سازی قابل توجهی به ارمغان آورده است تا افراد برای استفاده از سطل زباله راحتی کار بیشتری را تجربه کنند . یکی از بهترین های سطل زباله پلاستیکی  مدل  گودبین است که جالبترین سطل آشغال پدال دار در حال حاضر است .  اهرم این سطل که  نقش پدال را  ایفا میکند به راحتی درب سطل را برای ما باز میکند و این حالت بازشو با گودبین بسیار جالب تر از سایر سطل های پدال دار است چرا که :

  • سطل در بر گیرنده پای فرد با سطل گودبین بیشتر است
  • ارتفاع آن بالاتر و نیازی نیست دنبال پدال بگردیم 
  • گاهی اوقات حتی با دست هم میتوان اهرم آن را فشار داد 

نکته  : انواع سطل زباله پلاستیکی گودبین 20 لیتری تا 240 لیتری در طرح های گودبین پلاستیکی ساده و گودبین چرخدار ارائه میشود . جهت  مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید  .

زباله دان گودبین

انواع سطل زباله پلاستیکی مورد استفاده در خانه ها

سطل زباله که در محیط خانه استفاده می شود مدل و طرح های متفاوتی دارد. انتخاب هر کدام از این مدلها بستگی به کاربرد سطل دارد. انواع سطل هایی که در محیط خانه استفاده می شوند شامل: سطل سرویس بهداشتی، سطل فانتزی، سطل فشرده ساز زباله، سطل کابینتی و سطل پدال دار است.

* سطل زباله  مورد استفاده در سرویس بهداشتی معمولا یک فرچه نیز دارند که همرنگ سطل است. از فرچه می توان جهت تمیز کردن سطل استفاده کرد. بعضی از سطل هایی که در سرویس بهداشتی استفاده می شوند دارای درب بادبزنی جهت استفاده راحت تر هستند.

* سطل زباله مخصوص کابینت، این سطل ها هم دارای طرح متفاوت و هم ابعاد مختلفی هستند. سطل های کابینتی به صورت آویز و کشویی وجود دارند. در مدل سطل کابینتی آویز، سطل به درب کابینت متصل می شود. سطل های کابینتی در دو مدل درب دار و بدون درب هستند. البته بهتر است که نوع درب دار را انتخاب کرد چون مانع پخش بوی بد زباله می شود. نوع بدون درب نیز جهت استفاده زباله خشک مانند کاغذ مناسب است.

* سطل فشرده ساز زباله، اغلب افرادی هستند که وقت خالی کردن سطل زباله خود را به طور مرتب ندارند. سطل فشرده ساز زباله برای این افراد انتخاب مناسبی است. در این مدل سطل زباله، یک پدال در قسمت بالا طراحی شده است که با فشار دادن این پدال به راحتی زباله فشرده می شود و جای بیشتری برای زباله باز می شود. طراحی این سطل به نحوی است که مانع پخش شدن بوی زباله فشرده شده می شود.

* نوع دیگری از سطل های زباله مدل پدال دار است. این مدل به دلیل داشتن پدال جهت باز کردن درب سطل کاملا بهداشتی است چون تماس دست با سطل را به حداقل می رساند. از سطل پلاستیکی فانتزی نیز در اتاق خواب، هم به عنوان یک شیء تزئینی و هم به عنوان یک سطل جهت استفاده زباله ای مانند دستمال کاغذی و یا کاغذ به کار می رود.

شرکت هوم کت

انواع درپوش سطل های زباله پلاستیکی

هر کدام از مدلهای سطل زباله که وجود دارند با توجه به کاربردی که دارند درپوش آنها طراحی می شود. شکل درپوش سطل زباله در طرحهای ساده، لمسی، پدالی، قیفی و بادبزنی هستند. سطل هایی که درپوش ساده دارند بیشتر از آنها در محیط خانه استفاده می شود و درب سطل با دست برداشته می شود.

سطل زباله که درپوش پدالی دارد بیشتر برای محیط های عمومی، سرویس بهداشتی و حمام استفاده می شود. جهت باز کردن درب سطل پدالی نیاز به تماس دست نیست و با فشار دادن پدال سطل از طریق پا درب آن باز می شود و با برداشتن پا نیز بسته می شود. این نوع درپوش از نظر بهداشتی کاملا مناسب است. 

درپوش بادبزنی، بعضی از سطل های زباله درپوش بادبزنی دارند. در این نوع درپوش یک نوع محور طراحی شده است که از دو طرف می توان زباله را با هل دادن درپوش درون سطل انداخت. در این نوع درپوش نیز تماس مستقیم دست وجود ندارد. در مکانهای عمومی مانند جلوی مغازه ها، سرویس بهداشتی، حمام و محیط کار از سطل هایی با درپوش بادبزنی استفاده می شود.

سطل زباله با درپوش قیفی، این نوع درپوش یک دهانه کوچک روی سطل است که شبیه قیف، شیب آن به داخل سطل است. بیشتر در پیاده روه ها که افراد در حین حرکت زباله را در سطل قرار می دهند استفاده می شود. این نوع درپوش به دلیل کوچک بودن و شیب دار بودن مانع بیرون افتادن زباله می شود.

سطل های زباله با درپوش لمسی، در این نوع سطل ها یک پدال روی درب سطل طراحی شده که در حین استفاده از سطل باید پدال روی در را فشار داد تا درب سطل باز شود. از این نوع سطل بیشتر در محیط خانه استفاده می شود و مناسب مکانهای عمومی نیست.

اندازه استاندارد سطل های زباله

در دسته بندی سطل زباله سطل ها به پنج سایز خیلی کوچک، کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ تقسیم می شوند. سایز کوچک را معمولا خانواده های دو نفره انتخاب می کنند که حجم زباله کمی دارند. سایز متوسط و بزرگ را معمولا خانواده هایی که زباله بیشتری دارند انتخاب می کنند. سطل هایی که افراد در محیط آشپزخانه از آن استفاده می کنند معمولا اندازه ی بزرگی دارند.

 سطل سایز خیلی بزرگ نیز مناسب حجم بالای زباله است که از این سایز در اماکن عمومی استفاده می شود. همچنین سطلی که برای اتاق خواب و یا سرویس بهداشتی استفاده می شود در اندازه کوچک انتخاب می شود.

  •  
برای  اطلاع  از قیمت سطل زباله ها با شماره های ۶۶۲۱۴۶۸۹ – ۰۲۱ و ۶۶۲۳۷۷۸۳ – ۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *