خرید سطل زباله مکانیزه و گالوانیزه

 

سطل زباله گالوانیزه و مکانیزه

انواع سطل زباله گالوانیزه  220 لیتری تا 1100 لیتری موجود میباشد . خرید اینترنتی انواع سطل زباله گالوانیزه را می توانید در فروشگاه اینترنتی آستیاگ انجام دهید. تولید سطل زباله گالوانیزه با ظرفیت های مختلف انجام می شود و مشتریان می توانند بر اساس نیاز خود، سطل آشغال مناسب را انتخاب و خریداری نمایند. تمامی محصولات با قیمت مناسب عرضه می شود و در مدت زمان کوتاه ارسال خواهد شد. جهت مشاوره و خرید سطل زباله فلزی و مدل های مکانیزه روز با ما تماس بگیرید  .

سطل زباله مکانیزه چیست؟

سطل زباله مکانیزه یا به عبارتی مخزن مکانیزه از جمله تجهیزات بسیار مهم در جهت تسریع و بهبود کیفی جمع آوری زباله و پسمانده ها از سطح کوچه و خیابان ها است.

این سطل های مکانیزه در جهت بهداشت و آسایش شهروندان طراحی شده که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وجود سطل مکانیزه به تعداد کافی در سطح کوچه و خیابان بر سلامت، کیفیت بهداشت، سلامت روانی و حتی فرهنگی جامعه بسیار موثر خواهد بود.

سطل زباله مکانیزه توسط ماشین های حمل زباله تخلیه می شوند که نیازی به نیروی انسانی در جهت جابجایی زباله و مخازن نیست. این شیوه موجب عدم آلودگی، تسریع در جمع آوری زباله و حفظ سلامت ماموران بهداشت می شود.

دانش و فناوری ایرانی در تولید سطل زباله مکانیزه گالوانیزه موفق عمل کرده است که به کمک این نوع سطل، زباله ها به شیوه آسان تری جمع آوری می شوند.

 

 

سطل زباله مکانیزه و انواع آن :

  • این مخازن چرخدار هستند. 4 چرخ گردان که موجب تسهیل و راحتی در جابجایی مخزن می گردند.
  • جاری نشدن شیرابه زباله ها در خیابان که منشا میکروب و بوی نامطبوع هستند.
  • جلوگیری از پاره شدن کیسه های زباله و پخش شدن زباله در خیابان.
  • جمع شدن زباله در مکانی ثابت که جمع آوری آن برای شهروندان و مامور شهرداری آسان تر خواهد بود.
  • استفاده مشترک و همزمان چندین واحد تجاری و یا مسکونی از یک مخزن زباله.
  • جایگاه ثابت موجب تسریع جمع آوری زباله ها می شود.
  • همانطور که گفته شد در این روش سلامت افراد تخلیه کننده زباله بیشتر می شود و دخالت نیروی انسانی در تخلیه به حداقل می رسد.

.

مخزن-زباله-مکانیزه-گالوانیزه-اردبیل-768x576-1

سطل زباله مکانیزه و مشخصات آن :

سطل زباله مکانیکی در حجم های متنوعی همچون 240 لیتری، 770 لیتری و 1100 لیتری تولید می شود. حجم مختلف سطل زباله مکانیزه با توجه به موقعیت و حجم زباله تولید شده در طول شبانه روز خریداری و در محل مدنظر نصب می شود.

سطل زباله مکانیزه دارای دریچه ای است که به کمک آن میتوان شیرابه را تخلیه کرده و سطل را شستشو داد. همچنین این سطل مجهز است به چرخ های ترمز دار گردان با قطر 200 میلیمتر که در هنگام تخلیه کمک بسیاری می کند.

بدنه این مخازن از ورق گالوانیزه تولید شده است که ضخامتی 2 میلیمتری و مستحکم دارد. قطعات به کار رفته در سطل زباله مکانیزه پرسی هستند که موجب استحکام، مقاومت و طول عمر بیشتر می شود.

پوشش گالوانیزه این سطل در مقابل سرما، گرما، نور خورشید و آتش سوزی تغییر شکل نمیدهد و نیز در رطوبت و زیر باران زنگ نمی زند. بنابراین محصولی تمام عیار برای جمع آوری زباله در کوچه و خیابان است.

به منظور بهینه شدن شکل ظاهری مخزن مکانیزه، از روش متال فرمینگ استفاده شده است یعنی شکل دهی فلز به کمک قالب پرس. این شیوه باعث کاهش وزن، افزایش مقاومت در برابر ضربات و غیره می شود.

در این سطل مکانیزه، تمامی قطعات و شاسی بجز چرخ ها گالوانیزه و مستطیلی شکل هستند که ارتفاع آن، 80 سانتی متر است.

کفی سطل زباله مکانیزه پرسی است که موجب استحکام و زیبایی بیشتر سطل می شود.

گارد دو منظوره نیز در بدنه سطل تعبیه شده است که از یک سو موجب استحکام سطل شده و از جهت دیگر این امکان را فراهم می آورد تا شبرنگ ترافیکی در کنج و جلوی مخزن نصب شود به نحوی که آسیب نبیند.

سطل زباله مکانیزه

سطل زباله مکانیزه گالوانیزه

سطل زباله مکانیزه گالوانیزه با ورق گالوانیزه به ضخامت حدوداً دو میلیمتر پوشیده شده است. شرکت آستیاگ سطل زباله مکانیزه گالوانیزه ارائه می کند. سطل زباله مکانیزه گالوانیزه درپوش و زیرسطلی دارد. درپوش مانع انتشار رایحه بد به اطراف شده و همچنین مانع ورود آب باران به آن می شود. درپوش مانع می شود حشرات و جانوران دیگر مثل گربه ولگرد به داخل سطل بیایند. این سطلها دریچه تخلیه مایعات در ته خود دارد که باعث پاکیزگی می شود. گالوانیزه بودن آن باعث می شود که این سطلها در برابر تغییرات شدید آب و هوایی مثل سرما و گرما و باران و برف مقاوم باشد. زیرا گالوانیزاسیون مانع زنگ زدگی و پوسیدگی مخزن می شود.

گنجایش و ظرفیت سطل زباله مکانیزه گالوانیزه

سطل زباله مکانیزه گالوانیزه ظرفیتهای متنوعی دارد. این تنوع به مشتریان کمک می کند که بر  حسب نیاز خود ظرفیت مناسب را انتخاب کنند. سطل زباله مکانیزه قوس دار با ظرفیت 770 لیتر پوشش گالوانیزه با ضخامت 1.5 میلیمتر دارد. این سطل مکانیزه چهار چرخ دارد که دو چرخ جلوی آن ترمز دارد. برای خرید سطل زباله مکانیزه 770 لیتری با آستیاگ تماس بگیرید.

شاید جالب باشد که این محصول پر مصرف و پر کاربرد نه تنها در کوچه و خیابان بلکه در مدارس، بیمارستان، بوستان ها، مراکز خرید رو باز و دیگر مکان های عمومی، صنعتی و تجاری مشاهده می شود.

سطل زباله مکانیزه با درخواست مشتریان به صورت بدون درب، درب دار با درب پلاستیکی و یا فلزی ارائه می شود. که برای کاهش حضور حشرات و پخش زباله توسط حیوانات بهتر است از نوع درب دار آن سفارش دهید.

سطل زباله مکانیکی در نوع مکعب مستطیل و یا قوسدار ارائه می شود که هر دو در نوع خود پرطرفدار هستند. گیره یا به عبارتی بازو هایی در جوانب سطل وجود دارد که فلزی هستند و با جوش CO2 ست شده اند تا در هنگام جابجایی مستحکم باشند.

شما می توانید بدون نگرانی از جدا شدن بازو ها، این سطل ها را جابجا کنید و به کمک ماشین شهرداری و بدون دخالت نیروی انسانی زباله ها را تخلیه کنید.

 

سطل زباله مکانیزه و تفکیک زباله با کمک آن :

هر روزه به میزان بسیاری به زباله های روی کره زمین افزوده می شود. انسان میتواند با تفکیک و بازیافت زباله به منابع کره زمین کمک کنند. از این رو تفکیک زباله در سطل زباله مکانیزه کمک بسیار شایانی به جامعه بشریت دارد.

سطل های زباله در اندازه ها، شکل ها و رنگ های متنوعی به تولید می رسد که 1100 لیتری از نمونه هایی با گنجایش بالا است. این نوع سطل بهترین نمونه برای دفع موادی همچون کاغذ، پلاستیک و مواد زائد پزشکی است.

با کمک این سطل می توان به تفکیک زباله تر و خشک پرداخت. همچنین سطل 1100 لیتری دارای سنسور حرکتی و پدال هایی پیشرفته تر از نمونه های قبلی است.

سطل زباله مکانیزه

چرخ های متصل به کف سطل مکانیزه زباله دو عدد محرک و دو عدد ترمز دار هستند که در سراشیبی ها این سطل را نگه داشته و مانع از سر خوردن آن می شوند.

قیمت سطل زباله مکانیزه

یکی از دیگر ویژگی های سطل زباله مکانیزه که در بالا به آن اشاره نشد، هماهنگی این مخازن با دیگر تجهیزات خیابانی می باشد. در برخی از پارک و بوستان ها معمولا نیمکت ها را با سطل های زباله شهری ست می کند که موجب زیبایی چندین برابر فضا می شود.

عوامل بسیاری در قیمت سطل زباله مکانیزه تاثیر گذار هستند. قیمت به مواردی همچون نوع ورق استفاده شده، ضخامت شاسی و ضخامت ورق به کار رفته، جنس و نوع قطعات و چرخ ها و تعداد سطل هایی که سفارش می دهید بستگی دارد.

این سطل های گالوانیزه با بالا ترین کیفیت ارائه می شوند. تا سالیان سال در کوچه و خیابان خدمت رسانی داشته باشند و با دوام باشند. قیمت تعیین شده بر این محصولات بسیار مناسب و در صورت خرید عمده مقرون به صرفه خواهد بود.

گنجایش و ظرفیت سطل زباله مکانیزه گالوانیزه

سطل زباله مکانیزه گالوانیزه ظرفیتهای متنوعی دارد. این تنوع به مشتریان کمک می کند که بر  حسب نیاز خود ظرفیت مناسب را انتخاب کنند. سطل زباله مکانیزه قوس دار با ظرفیت 770 لیتر پوشش گالوانیزه با ضخامت 1.5 میلیمتر دارد. این سطل مکانیزه چهار چرخ دارد که دو چرخ جلوی آن ترمز دارد. برای خرید سطل زباله مکانیزه 770 لیتری با آستیاگ تماس بگیرید.

 

شکلهای متنوع سطل زباله مکانیزه

سطل زباله مکانیزه 660 لیتری با ورق گالوانیزه گرم و با ضخامت 2 میلیمتر توسط جوش سرتاسری دی اکسید کربن جهت نفوذناپذیری کامل ساخته شده است، و در طرح مکعب، محدب و همچنین قابلیت درب مسطح یا قوس دار با ضخامت 1 میلیمتر برای استفاده در پارکها، معابر شهری و عمومی، فضای سبز عمومی مراکز آموزشی، موسسات بهداشتی و سلامتی و غیره استفاده می شود.

طراحی خاص سطل زباله مکانیزه 660 لیتری برای آسانسازی عملیات تخلیه سطل زباله است.

از آنجا که مقدار زیادی از زباله همه جا تولید می شود، حفظ پاکیزگی و انتقال زباله ها برای تضمین ایمنی و بهداشت در محیط خانه و کار و فضای عمومی توسط وسایل مکانیزه بسیار مهم است. لذا، شرکت آستیاگ سطل زباله مکانیزه 660 لیتری گالوانیزه را در اختیار مشتریان گرامی با قیمت مناسب قرار داده است.

 

گالوانیزه گرم و کاربرد آن در سطل زباله مکانیزه

فرق گالوانیزاسیون گرم و سرد این است که در گالوانیزاسیون گرم، یک فرایند الکتریکی و شیمیایی رخ می دهد. ولی در سرد فقط فلز پایه یک لایه فلز روی بر آن زده می شود.

در فرایند گالوانیزاسیون گرم، فلز اصلی در حمام روی مذاب در دمای 449 درجه سلسیوس قرار میگیرد تا روی با سطح فلز اصلی تشکیل آلیاژ دهد. این فرایند موجب می شود که سطل زباله مکانیزه در برابر زنگ زدگی و خوردگی در شرایط نامساعد آب و هوایی مقاومت پیدا کند.

 

سطل زباله مکانیزه قابل سفارش

با توجه به این که آستیاگ تابع فناوری روز دنیا است، و از نیروی خبره و حرفه ای استفاده می کند از استانداردهای بالای کیفیت جهت محصولات خود استفاده می کند. همچنین آستیاگ تمام تلاش خود را برای برآورده کردن رضایت مشتری انجام می دهد و می تواند سطل زباله مکانیزه مطابق با سفارش مشتری تولید کند و آرم مشتری می تواند بر محصولات حک شود.

سطل بازیافت به سطلی اطلاق می شود که برای جمع آوری زبال قابل بازیافت، قبل از انتقال به مراکز مخصوص بازیافت و تفکیک پسماند استفاده می شود. سطلهای بازیافت اغلب در اندازه های متنوع برای استفاده داخل و خارج خانه تولید و استفاده می شود. امروزه معمولاً جهت تفکیک پسماند، سطلهای جدایی برای جمع آوری کاغذ، ظروف آلومینیوم، بطریهای شیشه و پلاستیک استفاده می شود.

سطل زباله گالوانیزه

روش تفکیک پسماند در مبدأ و منافع آن

هر روزه بر حجم زباله ای که مردم تولید می کنند افزوده می شود. همین موضوع سبب می شود که نبود مدیریت صحیح پسماندها موجب آلودگی محیط زیست و منابع طبیعی گردد. انتقال غیرصحیح زباله بدون توجه به منافع بازیافت موجب تخریب منابع طبیعی و بدتر شدن آلودگی می شود.

جداسازی درست پسماند یکی از کارآمدترین روشها برای جلوگیری آلودگی محیط زیست است. بازیافت پسماند یکی از مهمترین طریقه های حفظ محیط زیست است.

تفکیک زباله توسط سطل زباله مکانیزه گالوانیزه می تواند به جداسازی زباله و محافظت از محیط زیست کمک بزرگی کند.

کلمه کلیدی: سطل زباله مکانیزه

متا: جهت جلوگیری از آلودگی محیط و تسهیل در جمع آوری زباله ها می توان از سطل زباله مکانیزه استفاده کرد.

اهمیت چرخ در سطل زباله گالوانیزه 

داشتن یراقی مثل چرخ در سطل زباله های  فلزی که معمولا در بیرون از ساختمان  کاربرد دارند و توسط  خودروهای حمل زباله تخلیه میشوند الزامیست . سطل زباله های گالوانیزه همچنین از لیتراژ حد اقل 220 لیتری تولید میشوند و این امر برای جابجایی مستلزم حد اقل 4 چرخ است تا اوپراتور بتواند به راحتی موقعیت سطل زباله را با مکانیزم تخلیه خودرو تنظیم کند  . ازین جهت اطمینان داریم که عدم تعبیه چرخ ها در این سطل آشغال های سنگین میتواند مشکلاتی به همراه داشته باشد . اما  چرخ های سطل زباله چه ویژگیهایی باید داشته باشند  : 

  • داشتن قلاب فلزی برای مقاومت به ضربه های ناشی از جداسازی خودرو  حمل زباله  الزامیست 
  • بلبرینگ برند و متناسب از نظر سایز برای مقاومت به فشار بار   پیشنهاد میشود
  • سایز چرخ ها بسته به ابعاد سطل محاسبه شده باشد .
  • از فیتینگ استاندارد پرچی یا پیچ و مهره فولادی متناسب با ابعاد چرخ ها استفاده شود
  • از بستن 3 چرخ خودداری شده و حد اقل 4 چرخ برای چهار طرف سطل زباله گالوانیزه در نظر گرفته شود 
سطل زباله گالوانیزه