مجله آستیاگ

سطل زباله سبلان

شرکت سطل زباله سبلان

معرفی مشخصات، خصوصیات و مزایای استفاده از سطل زباله سبلان

سطل زباله سبلان به عنوان یکی از برندهای ایده آل و شناخته شده مطرح می باشد. این سطل زباله در کشورهای همسایه ایران نیز کاملاً شناخته شده می باشد. در ایران شرکت های زیادی در زمینه تولید سطل زباله فعالیت می کنند. شرکت سبلان در زمینه تولید سطل زباله صنعتی سرآمد است. شرکت سبلان بزرگ ترین و نخستین تولید کننده انواع سطل زباله در کشور است. اگر چه شرکت سبلان در زمینه تولید سطل زباله صنعتی مشهور است اما این شرکت سایر سطل های زباله کوچک و بزرگ را نیز تولید می کند.

تولیدی سطل زباله پلاستیکی در تهران

معرفی تولیدات مهم شرکت سبلان

 شرکت سبلان از سال 1350 آغاز به کار کرده است. سطل های زباله صنعتی با ظرفیت و اندازه متفاوت تولید می شوند. این سطل ها برای مکان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع سطل های صنعتی ظرفیت و حجم قابل توجهی برای ذخیره زباله دارند. برخی از مکان ها به شکل روزانه چندین بار تولید زباله دارند. به عنوان مثال هتل ها، بیمارستان، خوابگاه های شبانه روزی، رستوران ها و… از مکان هایی هستند که نیاز به سطل زباله صنعتی دارند.  سطل های بزرگ می توانند زباله های زیاد را در خود جای دهند و فرآیند جمع آوری و بازیافت زباله را ساده تر کنند.

شرکت سطل زباله سبلان

شرکت سطل زباله سبلان

 سطل های صنعتی با توجه به سایز و ظرفیت خود به گونه ای ساماندهی و طراحی می شوند که بدون زحمت مورد استفاده قرار بگیرند. در واقع این سطل ها با توجه به ظرفیت و حجم با چرخ های مناسبی برای حمل طراحی می شوند.

نکات مهم در انتخاب سطل زباله سبلان چیست؟

ممکن است شما حجم زیادی از زباله در مکان داشته باشید و یا زباله های تولیدی در مکان را به شکل روزانه تخلیه نکنید. در هر صورت استفاده از سطل زباله سبلان برای شما گزینه ای مقرون به صرفه و ایده آل است و می تواند پاسخ گوی نیاز شما باشد. سطل زباله سبلان با توجه به مکان شما و میزان حجم تولید زباله مورد استفاده قرار می گیرد. این زباله دان ها می توانند بسیار حجیم، متوسط یا کوچک باشند.

سطل زباله گودبین یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت هوم کت است. این سطل ظرفیت قابل توجهی دارد. بنابراین این سطل ها به دلیل ظرفیت بالا می توانند برای کارهای مختلف کارآمد باشند.

چرا سطل زباله سبلان را انتخاب می کنیم؟

 تمام موارد کیفیتی در ساخت سطل زباله سبلان مورد استفاده قرار گرفته و به همین دلیل مشتریان می توانند تا سال های سال این سطل زباله را مورد استفاده قرار دهند.

جنس زباله دان سبلان چیست؟

شرکت سبلان به عنوان یک شرکت تولید کننده نمونه و عالی در ایران مطرح است. جنس تولیدی در نظر گرفته شده برای زباله دان سبلان از نوع پلی اتیلن است. جنس های پلی اتیلن در برابر سایر عامل جوی، شرایط محیطی، گرد و خاک، حرارت، مواد شیمیایی و… مقاومت قابل توجهی دارند. البته این مقاومت بی نظیر و ایده آل زمانی نصیب مشتریان می شود که پلی اتیلن به شکل خالص در ساخت و تولید سطل زباله به کار رفته باشد. سطل زباله پلی اتیلن می تواند در حین استفاده دچار ضربه یا سقوط شود. بنابراین بحث مقاومت و ضد ضربه بودن در مورد این سطل ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

جنس زباله دان سبلان

جنس زباله دان سبلان

ارائه سطل زباله سبلان در ظرفیت های مختلف

سطل های زباله سبلان از سایز 20 لیتر تا 1100 لیتر تولید می شوند. این مشتری است که با توجه به مکان و میزان تولید زباله، نوع زباله دان خود را سفارش می دهد. در حال حاضر بسیاری از مکان های عمومی از سطل زباله سبلان بهره مند می شوند. در واقع علت این موضوع نیز کاملاً مشخص است. شرکت سبلان سطل های خود را با کیفیت و تنوع قابل توجهی عرضه می کند. از این رو بهره مندی از این شرکت می تواند پاسخ گوی تمام نیاز مشتری باشد.

سطل زباله هوم کت محصولی از شرکت هوم کت میباشد . از این سطل ها برای وسایل مختلف استفاده می شود. از پلاستیک های با کیفیت زیاد برای تولید این سطل های خانگی استفاده می شود. این باعث افزایش اصالت کالاهای خانگی می شود.

استفاده از تکنولوژی پیشرفته در تولید سطل زباله سبلان

پیشرفت تکنولوژی باعث شده برای تولید سطل زباله سبلان از روش های مختلفی استفاده شود. امروزه برای تولید پلاستیک از روش تزریق استفاده می شود. این روش امکان تولید سطل زباله سبلان تا وزن 62 کیلوگرم را فراهم می آورد.

رعایت کیفیت و استانداردهای تولیدی در شرکت سبلان

استانداردهای بین المللی برای تولید هر سطل زباله ای ضرورت دارد. شرکت تولیدی سبلان تمام نکات تولیدی برای کیفیت کالای خود را رعایت کرده و محصول خود را طبق استانداردهای بین المللی تولید کرده است. شرکت سبلان در طی فعالیت خود گواهینامه اعتباری زیادی دریافت کرده است. این موضوع کیفیت کالا و تعهد بالای شرکت به استانداردهای جهانی را نشان می دهد.

محصولات مهم شرکت سبلان

محصولات ارائه شده در شرکت سبلان بسیار خاص و متفاوت می باشند. به طور کلی این محصولات در دو دسته اصلی جای می گیرند:

سطل زباله سبلان

سطل زباله سبلان

  • پالت های پلاستیکی سبلان
  • سطل زباله

سطل زباله سبلان در مدل و لیترهای مختلف تولید می شود. اگر شما صاحب یک فروشگاه کوچک هستید، می توانید از سطل های زباله با ظرفیت 20 لیتر بهره مند شوید. اگر محل کار یا فعالیت شما بزرگ است، بهتر است از سطل های زباله با لیتر و حجم بالا بهره مند شوید. سطل های چرخدار شرایط ایده آل و مناسب برای حمل زباله را فراهم می کنند. اگر تصمیم دارید از بیشترین ظرفیت سطل زباله سبلان بهره مند شوید، ما به شما سطل زباله 1100 لیتر را معرفی می کنیم. این سطل زباله می تواند برطرف کننده نیاز یک کارخانه، رستوران یا کارگاه بزرگ باشد.

نکات مهم در خرید سطل زباله سبلان

برای خرید سطل زباله سبلان ابتدا باید میزان حجم و ظرفیت سطل زباله را انتخاب کنید. در واقع شما باید بدانید با توجه به نوع مکان و میزان تولید زباله به چه سطل زباله ای و با چه ظرفیتی نیاز دارید. در گام دوم بعد از تعیین ظرفیت باید انتخاب کنید که تمایل دارید این سطل زباله پدال داشته باشد یا خیر.

درب های پدالی بدون فشار و بدون انتشار آلودگی باز می شوند و می توانند روند کاری شما را سرعت بخشند. سطل زباله شما می تواند چرخدار باشد. اگر سطل زباله شما حجیم و بزرگ است، حتماً از نمونه سطل های چرخدار کمک بگیرید. این سطل ها می توانند شرایط حمل ساده تری را برای شما فراهم کنند. رنگ سطل از دیگر آپشن هایی است که می توانید در هنگام خرید به آن توجه کنید.

سطل زباله گالوانیزه از کجا بخرم  ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *