خرید سطل زباله استیل

سطل زباله استیل و انواع آن

یکی از وسایل ضروری و مورد نیاز در هر مکان، سطل زباله است. رعایت بهداشت از مهم ترین نکات تضمین سلامت انسان است که وجود سطل زباله و جمع آوری زباله از مهم ترین آنهاست که موجب پاکیزگی محیط زندگی انسان می شود.

سطل های زباله انواع بسیار متنوعی دارند که برخی از آنها مناسب مکان های عمومی و برخی دیگر برای فضای داخلی مناسب هستند. در خرید سطل زباله مناسب نکات بسیاری وجود دارد که با شناخت انواع سطل زباله هایی همچون سطل زباله استیل، پلاستیکی و غیره می توانید خرید خوبی داشته باشید.

سطل زباله استیل و مشخصات آن:

سطل زباله استیل نمونه های بسیار متنوعی دارد. همه سطل های استیل بدنه ای استیل دارند اما در جنس درب و پدال آن ها تفاوت وجود دارد.

با مدرنیته شدن زندگی امروزه، انسان ها به محیط پیرامون خود و بهداشت آن توجه ویژه ای نشان می دهند. و با توجه به این موضوع وسایل کاربردی بهداشتی در منزل نیز شکل ویژه ای به خود می گیرند که نمونه آن همین سطل استیل است که جزو محصولات بسیار با دوام است.

اگر بخواهید سطل زباله استیل را برای محیط منزل خود انتخاب کنید، نمونه هایی با حجم های مناسب برای منزل وجود دارد. که متناسب با آشپزخانه، حیاط و سرویس بهداشتی طراحی شده اند.

آشپزخانه، حمام و توالت جزو ارکان اصلی منزل هستند که بهداشت آنها نیز اهمیت بسیاری دارد. استیل جزو اجناسی است که برای هر نوع دکوراسیونی مناسب است. استفاده از سطل زباله استیل با طراحی خاص جزو کالاهایی است. بسیار با دوام است. و تا سالیان سال در دکور شما وجود خواهد داشت.

سطل زباله استیل با کیفیت بدنه ای ضد خش دارد و همانطور که میدانید متریال استیل ضد زنگ است. که همین ویژگی موجب تمایز سطل زباله استیل از نمونه های دیگر می شود.

سعی کنید از سطل های استیل با کیفیت خرید کنید. که امروزه سطل هایی وجود دارد که دارای مخزن است. و به عبارتی سطل زباله اصلی درون این مخزن وجود دارد و به راحتی قابل جابجایی است. این شیوه کمک می کند. تا در صورت استفاده از نایلون، به توان نایلون را درون سطل ثابت نگه داشت.

سطل زباله استیل

سطل زباله استیل ایده آل برای محیط:

، سطلی است که درب دار و پدال دار باشد. درب دار بودن سطل زباله موجب عدم انتشار بوی نامطبوع می شود و از تجمع حشرات در اطراف سطل زباله جلوگیری می کند.

پدالی بودن سطل زباله باعث می شود تا بدون تماس با سطل و آلودگی ها درب سطل باز و بسته شود. در هنگام خرید سطل زباله به این نکات توجه کنید تا سطلی زیبا و بادوام انتخاب کنید.

امروزه نمونه های تقلبی و بسیار بی کیفیت از اکثر محصولات در بازار وجود دارد حتما در هنگام خرید سطل زباله استیل بررسی کنید که استیل بدنه مستحکم باشد و خط و خش بر بدنه آن وجود نداشته باشد. برخی از استیل های بی کیفیت با وارد کردن فشار کمی، قر می شوند و تغییر شکل می دهند که عمر این سطل های استیل بسیار کوتاه است و معمولا استیل خالص نیست و زنگ می زند.

اگر به دنبال ایجاد دکوراسیون خاصی در کل منزل خود هستید انتخاب کالای استیل بهترین خواهد بود. سطل زباله استیل در محیط مرطوب حمام و توالت بهترین انتخاب خواهد بود. که در برابر رطوبت هیچ اتفاقی برای استیل نمی افتد چه بسا که موجب زیبا تر شدن دکور می شود

سطل زباله استیل ارائه شده توسط مجموعه ما بدنه ای تمام استیل اصل دارد. استیل بدنه با پوششی ضد لک به نام آنتی فینگر پوشیده شده است که از نکات بسیار مثبت در استیل با کیفیت می باشد.

برخی از استیل ها در صورت تماس با اشیا و لک انگشت و دست و غیره لک می افتند و در برخی مواقع پاک نمی شوند و نیز قطرات آب و رطوبت نیز بر بدنه برخی اس استیل ها لک های سفید و نازیبایی بر جای میگذارد که در استیل اصل ارائه شده توسط مجموعه ما این مشکلات و نگرانی ها وجود ندارد.

ضد لک بودن یا آنتی فینگر بودن بدنه سطل زباله استیل نیز موجب می شود تا این مدل سطل زباله بهترین و اولین انتخاب برای محیط آشپزخانه، توالت و سرویس بهداشتی باشد.

سطل زباله استیل را در تمام ساختمان های اداری، فرودگاه ها تا بیمارستانها، هتل ها، شاپینگ و مگامال ها و اکثر منازل می توان یافت. زیرا همانطور که گفته شد همه به دنبال اجناس با دوام همچون استیل هستند. تا چندین سال عمر مفیدی داشته باشد و در فضا باقی بماند.

سطل زباله استیل 12 لیتری با درب ارام بند

آنچه که موجب تفاوت سطل زباله استیل در مکان های مختلف می شود، حجم و طراحی آن است. معمولا سطل زباله استیل در مکان های عمومی دارای حجمی بالا است تا بتواند روزانه مقادیر بالای زباله را درون خود جای دهد. اما سطل زباله مورد استفاده برای آشپزخانه حجمی در حدود 20، 30 تا 40 لیتری می باشد. برای خرید سطل زباله مناسب توالت و حمام بهتر است سطل زباله ای با حجم 3 تا 5 لیتر را انتخاب کنید.

سعی کنید سطل زباله ای را بخرید که دسته نیز داشته باشد تا برای حمل و نقل آن نیز راحت باشید.

سطل زباله استیل و انواع متنوع آن :

 در ادامه با انواع متنوع سطل زباله با نام هایی مشخص آشنا می شوید.

  • سطل زباله توری استیل که معمولا مناسب لباس چرک و غیره در حمام می باشد.
  • سطل زباله استیل با درب چرخشی و گردان 360 درجه که جزو بهترین و زیباترین نوع سطل زباله است
  • سطل زباله به همراه برس که برای توالت انتخاب بسیار خوبی است.
  • سطل زباله کابینتی
  • سطل زباله استیل بیمارستانی که تمام این نوع سطل زباله، پدالی و درب دار هستند.

قیمت سطل زباله از جنس مرغوب استیل

تمام محصولاتی که در بازار خرید و فروش می شوند بر اساس فاکتور هایی قیمت گذاری می شوند. در رابطه با قیمت سطل زباله استیل نیز همین موارد وجود دارد. این فاکتور ها شامل سایز و حجم سطل، نوع و مدل سطل زباله، رنگ و کیفیت آن است.

مشخص است که هرچه حجم سطل زباله بیشتر باشد قیمت بالاتری خواهد داشت. که قیمت تعیین شده بر سطل زباله استیل مناسب منزل بسیار مناسب و معقول است.

مزایای سطل زباله استیل کدام است؟

سطلهای زباله از جنسهای مختلفی درست می شوند. مثلاً پلاستیک یا فلز. که هر کدام به نوبه خود مزایا و معایب خود را دارند. خود سطلهای زباله فلزی معمولاً از آلومینیوم یا گالوانیزه درست می شوند. در این مطلب قصد داریم مزایای سطل زباله استیل را با دقت بیشتری مورد توجه قرار دهیم. اکثر سطلهای زباله فلزی در رنگ و اندازه محدودیتهای خاص خود را دارند. در واقع سطل زباله پلاستیکی به لحاظ رنگ و اندازه و شکل از تنوع بیشتری برخوردار است. ولی رنگ سطل زباله فلزی معمولاً خاکستری درخشان است. و اندازه این سطلها بزرگتر است و برای محیط باز بیرون مناسب هستند. ولی در طراحیهای جدید سعی شده که در رنگ و اندازه تنوع بیشتری لحاظ شود. تا با توجه به کاربری های مختلف، بتوان از مزایای سطل زباله استیل بهره برد.

در این مطلب سعی می کنیم مزایا و معایب سطل زباله استیل را مورد توجه قرار دهیم. تا بتوانیم انتخاب صحیحی داشته باشیم.

با مزایای خیلی زیاد سطل زباله فولاد ضدزنگ می توان از آن در خانه و نیز محل کار برای کاربری های مختلف استفاده کرد.

هر روز خانه ها و صنایع زباله تولید می کنند، برای همین سطل زباله باید تمیز بودن، ایمنی و محیط سالم را تضمین کنند. سطل زباله باید بتواند هم سلامتی انسان و هم پاکی محیط زیست را تأمین کنند. با این حال، سطل زباله مناسب و استفاده از آن به نحوی مسئولانه می تواند برای اکوسیستم سودمند باشد. تولید کنندگان سطل زباله استیل ضدزنگ این مسئله را درک کرده و راهکاری عالی برای مدیریت زباله ها ارائه می دهند.

برای مدیریت ساختمان، سطل زباله باید چیدمانی صحیح داشته باشد و این مولفه مهمی در نقش سطل زباله است، ولی فولاد ضد زنگ برای این کار همیشه بهترین نامزد است.

حال ببینیم مزایای سطل زباله استیل چیست.

سطل زباله اداری استیل

مزایای سطل زباله استیل

  • رایحه بد زباله مجذوب سطل نمی شود.
  • تحمل آنها برای بار سنگین منناسب است
  • آنها عمر نسبتاً طولانی ای دارند
  • نسبت به پلاستیک قابلیت بازیافت بیشتری دارند.
  • نسبت به خش و ضربه مقاوم هستند.

معایب

  • ضربه اگر قوی باشد می تواند تاثیر همیشگی بر سطح سطل بگذارد.
  • صعوبت شستن این سطلها
  • قابلیت جابجایی آنها سختتر است
  • گرانتر از سطلهای زباله پلاستیکی هستند.
    خرید اینترنتی انواع سطل زباله استیل را می توانید در فروشگاه اینترنتی آستیاگ انجام دهید. تولید سطل زباله استیل با ظرفیت های مختلف انجام می شود و مشتریان می توانند بر اساس نیاز خود، سطل آشغال مناسب را انتخاب و خریداری نمایند. تمامی محصولات با قیمت مناسب عرضه می شود و در مدت زمان کوتاه ارسال خواهد شد.
برای  اطلاع  از قیمت سطل زباله ها با شماره های ۶۶۲۱۴۶۸۹ – ۰۲۱ و ۶۶۲۳۷۷۸۳ – ۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *