مجله آستیاگ

خصوصیات و ویژگی های سطل هوم کت چیست؟

سطل هوم کت

خصوصیات و ویژگی های سطل هوم کت چیست؟

هوم کت یکی از شرکت های به نام و مشهور در زمینه لوازم خانگی است. این شرکت سال های متمادی در زمینه تولید سطل زباله و لوازم آشپزخانه فعالیت می کند. سطل هوم کت از تولیدات خاص شرکت هوم کت است. این سطل ها برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. برای تولید سطل های هوم کت از پلاستیک های مرغوب و با کیفیت استفاده می شود. همین موضوع اصالت کالای هوم کت را افزایش می دهد.

تولیدی سطل زباله پلاستیکی در تهران

 

 

 

معرفی شرکت هوم کت و محصولات آن

 هوم کت یک شرکت معتبر ایرانی با قدمت قابل توجه است. احتمالاً شما نیز در میان وسایل آشپزخانه یا وسایل خانگی برند هوم کت را مشاهده کرده اید. این برند یکی از برندهای بسیار خاص و معتبر است. هوم کت برای تولیدات خود از نیروی انسانی متعهد، متخصص و توانمند استفاده می کند. هوم کت از روش های متفاوتی برای مدیریت سیستم و شناخت مشتری استفاده کرده است. این شرکت با اتخاذ سیاست های مختلف به یکی از انتخاب های مشتریان در بازار داخلی و خارجی تبدیل شده است.

سطل هوم کت

سطل هوم کت

در حال حاضر شرکت هوم کت حدود 300 کالا به بازار عرضه می کند. این اقلام در چهار گروه مختلف مخازن زباله صنعتی، دراور، میز و صندلی و لوازم خانگی دسته بندی می شوند. تمام محصولات هوم کت از هر نظر استاندارد، با کیفیت و کاربردی هستند و با تنوع رنگ عرضه می شوند. در واقع شما می توانید به کمک محصولات هوم کت ست جذابی را در اتاق خواب یا محیط آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی ایجاد کنید و از فضای مهیج تولید شده لذت ببرید.

ویژگی های مهم سطل هوم کت چیست؟

سطل هوم کت از محصولات بسیار عالی و متنوع شرکت هوم کت است. این شرکت تمام نکات کیفیتی و عالی را برای تولید سطل هوم کت مدنظر قرار می دهد. شرکت هوم کت علاوه بر تنوع و کیفیت به زیبایی محصولات تولیدی خود نیز اهمیت می دهد. به همین خاطر توانسته ثبات لازم را در میان رقبا به دست آورد و به عنوان یکی از گزینه های منتخب مشتری مورد توجه باشد.

تجهیزات مختلفی برای سطل زباله گودبین استفاده می شود. این تجهیزات برای راحتی استفاده از سطل زباله در نظر گرفته شده است.

چرا سطل زباله هوم کت؟

 برای رعایت بهداشت، تفکیک و جمع آوری زباله در مکان های مختلف همچون کارگاه، بیمارستان، کارخانه، رستوران، هتل، خوابگاه و… نیاز به زباله دان های حجیم و بزرگ داریم. این زباله دان ها  را با نام زباله دان های صنعتی می شناسیم. برای حمل این سطل های زباله از تجهیزات خاص نظیر چرخ و برای باز و بسته کردن آن ها از تکنیک پدال استفاده می شود. تمام این اقدامات برای کاربری آسان و راحت این نوع زباله دان های صنعتی مورد نظر قرار می گیرد. سطل هوم کت می تواند برآورد کننده نیاز ما در یک محیط کاملاً صنعتی باشد.

تنوع و ظرفیت سطل هوم کت  

سطل های زباله برای مکان های بزرگ با حجم و ظرفیت قابل توجهی عرضه می شوند. ضمن اینکه نکات مقاوم سازی و انتخاب متریال در مورد سطل هوم کت به مراتب اهمیت بیشتری دارد. تنوع ظرفیت و حجم سطل هوم کت به شما اجازه می دهد از این نوع سطل با کیفیت در مکان و موقعیت های مختلف بهره مند شوید. کلیه سطل های شرکت هوم کت با درپوش و به روش استاندارد آماده عرضه به مشتری می شوند. وجود درپوش و درب های پدالی از دیگر آپشن های فوق العاده برای شرکت هوم کت است.

ظرفیت سطل زباله هوم کت

ظرفیت سطل زباله هوم کت

اهمیت درپوش و پدال سطل هوم کت 

 فرض کنید شما سطل هوم کت را برای محیطی نظیر حمام یا دستشویی مورد استفاده قرار می دهید. طبیعتاً بیشتر افراد از سازنده سطل هوم کت به خصوص برای محیط سرویس بهداشتی(با وجود آلودگی بالا) انتظار توجه و رعایت استانداردها را دارند. وجود پدال در ساخت و طراحی سطل ها نشان می دهد که این سطل ها با رعایت استانداردهای محیطی تولید شده اند و به آسایش و رفاه کاربران در حین استفاده از سطل اهمیت می دهند.

سطل زباله سبلان با توجه به موقعیت مکانی شما و میزان تولید زباله مورد استفاده قرار می گیرند. این سطل ها می توانند بسیار حجیم ، متوسط یا کوچک باشند.

استفاده از سطل هوم کت برای محیط آشپزخانه

 سطل هوم کت اگر برای محیط آشپزخانه، سرویس بهداشتی، محوطه بیرون یا استخر مورد استفاده قرار بگیرد، به شکل مداوم در معرض رطوبت است. شرکت هوم کت تمام اصول مقاوم سازی در برابر رطوبت و حرارت را برای تولید این سطل ها مد نظر قرار داده است. شرکت هوم کت از رنگ های متنوعی برای عرضه این سطل ها استفاده می کند. این تنوع رنگ در محیط هایی نظیر منزل، هتل و… اهمیت زیادی دارد و می تواند شرایط لازم برای ایجاد ست های رنگی یا تفکیک زباله را در مکان های عمومی فراهم آورد.

 رنگ صورتی یکی از رنگ های منتخب شرکت هوم کت است. این رنگ در محیط منزل طرفداران بسیاری دارد. چون امکان ترکیب رنگ دکوراسیون را با سایر عناصر و رنگ ها فراهم می کند.

سطل بادبزنی هوم کت

سطل بادبزنی هوم کت یکی از سطل هایی است که بسیار مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. در واقع این سطل ها در 5 سایز طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند. مشتری با توجه به نوع نیاز و مکان فعالیت از انواع سطل های بادبزنی بهره مند می شود.

شرکت هوم کت

شرکت هوم کت

جنس تولید سطل هوم کت از نوع پلی اتیلن خالص است. این متریال کیفیت ساخت سطل های زباله را افزایش می دهد. در واقع در حال حاضر بهترین و مرغوب ترین پلاستیک برای تولید سطل زباله و وسایل پلاستیکی، پلی اتیلن است. البته برای تضمین کیفیت باید پلی اتیلن در متریال خالص و اصل مورد استفاده قرار گرفته باشد. در چنین شرایطی هیچ گونه مواد اضافی در تولید به همراه پلی اتیلن به کار نمی رود.

 سطل زباله هوم کت در برابر مواد شوینده، مواد شیمیایی، حرارت، گرد و غبار، اشعه ماوراء بنفش، رطوبت، تغییرات دما، آب و… مقاومت زیادی دارد. محصولات هوم کت تولید داخلی بوده و همین موضوع باعث می شود این محصولات با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی به مشتریان عرضه شوند. در شرایط بازار کنونی خرید محصولات ملی می تواند صرفه جویی در هزینه ها را برای مشتریان به همراه داشته باشد. به خصوص زمانی که این محصولات با کیفیت بالا و مواد درجه یک تهیه شده باشند و تمام اصول استاندارد در مورد آن ها رعایت شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *