مجله آستیاگ

سطل زباله گودبین

زباله دان گودبین

خصوصیات مهم سطل زباله گودبین چیست؟

سطل زباله گودبین یکی از محصولات تولیدی شرکت هوم کت است. این سطل از ظرفیت قابل توجهی برخوردار است. بنابراین این سطل ها با توجه به ظرفیت بالا می توانند برای امور مختلف کارایی داشته باشند. برای سطل زباله گودبین از تجهیزات مختلفی استفاده می شود. این تجهیزات برای راحتی استفاده از سطل زباله مدنظر قرار می گیرد.

آستیاگ تولید کننده اصلی سطل زباله پلاستیکی

 

 

 

 

معرفی مشخصات سطل زباله گودبین

سطل زباله گودبین از جنس پلی اتیلن تهیه شده است. این نوع مواد مقاومت و کیفیت لازم را برای سطل زباله فراهم می کند. سطل های زباله گودبین به شکل مستمر مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین بحث مقاوم سازی و کیفیت مطلوب در مورد ساخت این  زیادی داردسطل زباله ها اهمیت. ابتدا بهتر است در مورد متریال به کار رفته در سطل زباله گودبین صحبت کنیم. پلی اتیلن در برابر بسیاری از ناملایمات جوی و شرایط نامطلوب همچون اشعه ماوراء بنفش، تغییرات دمایی، نور خورشید، وزش باد و… مقاوم است.

سطل گودبین

سطل زباله گودبین

ظرفیت و ابعاد سطل زباله

سطل زباله گودبین ظرفیتی برابر با 45 کیلو دارد. در واقع این سطل ها برای جمع آوری زباله های ساختمان مسکونی، اداری، تجاری، هتل و… مورد استفاده قرار می گیرد. در این سطل های زباله، تفکیک زباله های خشک و تر انجام می شود. زباله دان های گودبین منطبق بر اصول بهداشتی طراحی شده اند. ارتفاع در نظر گرفته شده برای سطل زباله برابر با 95  سانتی متر است. این قد استاندارد بوده و امکان استفاده از سطل زباله را ساده تر می کند. حجم در نظر گرفته شده برای سطل زباله برابر با 120 لیتر، عرض مخزن برابر با 48 و طول آن برابر با 53 سانتی متر است.

سطل زباله سبلان یکی از مارک های ایده آل و شناخته شده است. این سطل زباله در کشورهای همسایه ایران نیز به خوبی شناخته شده است. در ایران شرکت های زیادی در زمینه تولید سطل زباله فعالیت می کنند.

کاربرد سطل زباله گودبین

سطل زباله می تواند در مکان های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. ممکن است مکانی که در آن سطل زباله را مورد استفاده قرار می دهیم، یک رستوران یا بیمارستان باشد. بنابراین در مورد اول عوامل رطوبتی و حرارتی زیادی وجود دارد و در مورد دوم نیز عوامل و عناصر ضدعفونی کننده، مواد عفونی، شیمیایی و… وجود دارند. هیچ کدام از این مواد نباید به ساختار و متریال سطل زباله گودبین آسیب وارد کنند. این سطل از ساختار مستحکم و فوق العاده ای برخوردار می باشد.

کاربرد سطل زباله گودبین

کاربرد سطل زباله گودبین

مزایای استفاده از سطل های زباله گودبین

 سطل زباله می تواند به شکل مداوم در معرض نور خورشید یا رطوبت قرار بگیرد. بنابراین باید در برابر رطوبت یا نور خورشید مقاومت لازم را داشته باشد. سطل زباله گودبین با رنگ های متنوع و جذاب تولید می شود. این رنگ ها در برابر نور خورشید دچار رنگ پریدگی نمی شوند. اگر شما صاحب یک هتل چند طبقه بزرگ هستید، می توانید با اختصاص رنگ های مختلف به سطل زباله هر طبقه یا بخش، آن ها را از سایر قسمت ها تفکیک نمایید و نظم لازم در محیط هتل را فراهم آورید.

حمل و جا به جایی راحت

بر روی سطل زباله گودبین در حین جا به جایی و حمل و نقل توسط مامورین شهرداری، فشار زیادی وارد می شود. در واقع جنس انتخابی برای آن ها از آسیب دیدن این سطل ها جلوگیری به عمل می آورد. سطل زباله گودبین دارای یک پدال مقاوم فلزی است. این پدال در طی روز به شکل مداوم و مستمر  توسط عابرین مختلف، مشتریان، ساکنین ساختمان و… مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع باید کلیه نکات مهم مقاوم سازی در مورد ساختار این سطل زباله به کار رفته باشد.

زباله دان گودبین

زباله دان گودبین

سطل زباله گودبین به راحتی حمل و نقل می شود. در واقع این سطل ها در طی روز چندین بار توسط کارکنان، خدمه و مامورین شهرداری جا به جا می شوند. بنابراین باید از وضعیت مناسبی برای حمل برخوردار باشند. سطل زباله گودبین در حالت پر شده بسیار سنگین است. در چنین حالتی امکان حمل این سطل زباله با دو دست وجود ندارد. اگر فردی بخواهد این گونه زباله دان گودبین را حمل کند، در کوتاه مدت با مشکلات عضلانی و کمردرد مواجه می شود. برای حمل و نقل زباله دان های مجهز از چرخ استفاده شده است. این چرخ ها امکان حمل و جا به جایی سطل زباله را تا مسافت های طولانی فراهم می کنند.

 حرکت راحت و آسان سطل زباله بدون اعمال فشار، کار کردن و بهره مندی از سطل زباله را ساده تر می کند.

سطل زباله هوم کت تولید ویژه شرکت هوم کت است. از این سطل ها برای وسایل مختلف استفاده می شود. از پلاستیک های با کیفیت بالا برای تولید سطل هوم کت خانگی استفاده می شود. این باعث افزایش اصالت کالاهای مانتو خانگی می شود.

استفاده راحت و آسان

سطل زباله به گونه ای طراحی شده که شرایط مطلوب را برای استفاده آسان مشتری فراهم می کند. پدال های مستحکم سطل زباله استفاده از سطل را سرعتی تر می کنند. ضمن اینکه از انتشار آلودگی به محیط و افراد جلوگیری می نمایند. با گذاشتن پا بر روی پدال درب آن ها باز شده و با برداشتن پا از روی آن ها، درب زباله دان بسته می شود. در واقع در چنین شرایطی حداقل فشار بر روی فرد استفاده کننده تحمیل می شود. ضمن اینکه بعد از گذاشتن آشغال در سطل زباله گودبین، پا از روی پدال برداشته و درب به سرعت بسته می شود. این موضوع از انتشار آلودگی یا بوی نامطبوع در محیط جلوگیری می نماید.

مقاومت در برابر حرارت

پلی اتیلن ها در برابر حرارت دهی نیز مقاومت بسیار خوبی دارند. سطل زباله گودبین در روزهای گرم تابستانی در معرض تابش شدید نور خورشید قرار دارد. اگر این سطل ها از مواد مقاوم ساخته نشده باشند، در برابر این تابش و حرارت دهی دچار تغییر شکل شده و از فرم اولیه خارج می شوند.

چرا زباله دان گودبین را انتخاب می کنیم؟

سطل زباله گودبین از پلی اتیلن خالص تهیه شده است. در واقع در ساخت و تولید سطل زباله به غیر از پلی اتیلن از مواد دیگری استفاده نشده است. همین موضوع مقاومت مخزن را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. پلی اتیلن ها در برابر ضربه، سایش، حرارت، خش، نور خورشید، اشعه ماوراء بنفش، رطوبت، آب باران، دمای صفر درجه و… مقاومت بالایی دارند. سطل زباله گودبین با کیفیت بالا عرضه می شود و از زیبایی مناسبی در طراحی برخوردار است. شرکت هوم کت تولید کننده این سطل زباله است. هوم کت محصولات خود را با تضمین کیفیت و گارانتی به مشتریان عرضه می کند. تمام این موارد برای رضایت و جلب نظر مشتری مدنظر قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *