سطل زباله

بهترین سطل زباله برای پارک چیست ؟

سطل زباله مناسب پارک

بهترین سطل زباله برای پارک چیست  ؟

محیط پارک از جمله محیط هاییست که بایستی هر روزه سطل زباله های بکار رفته در آن  تخلیه  و شستشو داده شود  .  شهروندان  ، پارک ها را محیطی برای تفریح و دور همی و …. میدانند که بخاطر همین ممکن است یک سطل زباله در پارک حتی روزانه بیشتر از یک  بار خالی شود . حال اگر شما بخواهید بهترین سطل زباله برای پارک را انتخاب کنید به چه فاکتورهایی توجه میکنید ؟؟؟ فروشگاه آستیاگ ارائه کننده انواع سطل زباله پلاستیکی مدرن مخصوص پارک و فضاهای باز و بسته و جدیدترین طرح های سطل آشغال استیل ، گالوانیزه و طرح های روز پدال دار و چرخی و سطل های ثابت در خدمت شماست . برای مشاوره و ثبت سفارش سطل زباله با ما تماس بگیرید و یا  همراه  ما  باشید با اشاره به بهترین سطل آشغال برای پارک و نکات مهم از خرید سطل مناسب 20 لیتری تا 240 لیتری پارکی .

سطل زباله مناسب پارک

کدام سطل زباله مناسب پارک است  ؟ 

در خرید سطل زباله برای پارک به 3 نکته مهم توجه کنید  :

  1. سطل زباله قابل حمل نباشد
  2. سطل زباله مقاوم باشد
  3. بکارگیری از سطل زباله آسان باشد 

 1. چرا سطل زباله برای پارک قابل حمل نباشد ؟

پارک یک مکان عمومی است و در احداث پارک نقاطی را مخصوص سطل زباله ها در نظر میگیرند . سطل زباله پارکی بر عکس سطل های خانگی و اداری نباید قابل حمل باشند چرا که مکانیزم پارک ها فاصله بین سطل ها را با متراژ معینی  تعیین میکنند . ازین رو :  

  • برای درک بهتر از موقعیت سطل زباله پارک نیازی به   استفاده از سطل زباله قابل حمل نیست .
  • امنیت سطل ها با ثابت بودن آن بیشتر است  .
  •  با نصب سطل زباله ثابت ،  فاصله گذاری سطل ها بهم نمیخورد
  • در تخلیه کردن و تمیزکاری سطل زباله ، کار برای کارکنان پارک بمراتب  ساده تر میشود .
قیمت سطل زباله گودبین پلاستیکی چنده  ؟

 2. چرا سطل زباله برای پارک باید مقاوم باشد

پارک یک فضای باز  بوده و دائما در شرایط نامساعد جوی قرار دارد . ازین جهت با تغییر فصل ها از بارش باران و برف گرفته تا طوفان و…. هر نوع پدیده جوی ،  آسیب های احتمالی ( که در ادامه به آنها اشاره میکنیم ) در کمین سطل زباله ها نیز خواهد بود . بهترین سطل زباله برای پارک گزینه ایست که بتواند در یخبندان زمستان ترک نخورد و همچنین در گرمای تابستان پوسیده نشود  و در تغییرات فصلی مقاومت بالایی از خود نشان دهد .

چه خطری سطل زباله پارکی را تهدید میکند  ؟

  • ترک خوردن و پوسیده شدن سطل زباله در تابستان
  • ترک خوردن سطل زباله در سرمای زمستان
  • تغییر رنگ سطل زباله زیر تابش نور خورشید
  •  سرقت سطل زباله های فلزی (در صورتی که نصب نشده باشند )
  • شکستن درب سطل زباله (اگر درب سطل مدل لولا بازشو باشد احتمال خراب شدن زود هنگام و شکستن آن زیاد است )

 3. کارایی کدام سطل زباله پارکی بهتر است .

سطل زباله پارکی رایج ،  نوع سطل ثابت است که دارای دو پایه فلزی نصبی و باکس فلزی یا پلاستیکی است که تولید کنندگان در ساخت آن به بهینه بودن ساختار سطل توجه زیادی دارند . مثلا در پارک نمیتوان از سطل زباله ای استفاده کرد که درب متحرک بازشو دارد چرا که استفاده از آن سخت بوده و احتمال ریختن زباله ها در اطراف آن بیشتر است . ازین جهت چند ویژگی مهم در سطل زباله مناسب پارک باید وجود داشته باشد  : 

  • مخزن سطل زباله باید حجیم باشد  (لیتراژ حد اقل  40 لیتر )
  • سطل زباله پارکی درب متحرک و بدون درب هر دو ویژگیهای خاص خود را دارند و تقریبا میشود گفت از نظر کارایی با هم برابرند 
خرید سطل زباله گالوانیزه از فروشگاه مرکزی

خرید سطل زباله استیل پارکی

خریدی مطمئن از فروشگاه آستیاگ را با بهترین سطل زباله پارکی از جنس استیل تجربه کنید . سطل هایی با پایه های آهن و مخزن استیل که به صورت نصبی قرار میگیرند و مخزن آن میتواند بین دو پایه  ، ثابت یا متحرک باشد. سطل های استیل پارکی معمولا بدون درب هستند اما محافظی برای جلوگیری از نفوذ حیوانات و بارش برف و باران و نفوذ رطوبت به داخل مخزن در قسمت بالای مخزن تعبیه میگردد . در لیتراژهای 30 تا 250 لیتری سفارش سطل زباله پارکی استیل پذیرفته میگردد. ضخامت ورق بدنه 2 میلیمتر و ارتفاع پایه نیز به دلخواه مشتری میتواند سفارشی باشد . تولید عمده این سطل زباله ها توسط مجموعه آستیاگ انجام میگردد و  شما عزیزان میتوانید جهت ثبت سفارش سطل زباله استیل محصولات ما را مشاهده نموده و برای ثبت نهایی با ما تماس بگیرید .

همانطور که در بالا اشاره کردیم طبیعتا بهترین سطل زباله پارکی سطلی است که بتواند در تغییرات فصلی و شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت خوبی از خود نشان دهد . همچنین از آنجایی که نظارت کمتری روی این سطل زباله ها میباشد متریال ساخت سطل زباله باید کفیت بالایی داشته باشد تا در برخورد اجسام سخت  و ضربات جانبی  بتواند مقاوم باشد . در نتیجه بهترین سطل زباله پارکی از نظر متریال ،سطل زباله استیل است   . سطل های استیل  هم در شستشو و هم در جابجایی و شرایط دیگر محیطی مقاومت بی نظیری دارند . اتصالات و بدنه آن کاملا مقاوم به ضربه و ضد زنگ میباشد . 

استفاده از سطل زباله پارکی بدون درب آسان تر است  اما ما پیشنهاد میکنیم که نوع درب دار آن را خریداری کنید چرا که حیوانات میتوانند به راحتی به فظای داخلی سطل بدون درب دسترسی پیدا کنند . مخصوصا در محیطی  چون پارک ها ، تردد حیواناتی چون سگ و گربه سرکشی های داخل سطل زباله پارکی را بیشتر میکند .

بسته به تعداد سطل زباله ها دارد . اگر فاصله بین سطل ها بیشتر از 20 متر است  از حد اقل لیتراژ 20 لیتر استفاده کنید 

بسته به تعداد سطل زباله ها دارد . اگر فاصله بین سطل ها بیشتر از 20 متر است  از حد اقل لیتراژ 20 لیتر استفاده کنید 

معمولا از سطل زباله های پایه دار ثابت در پارک ها استفاده میکنند اما گاهی اوقات در ورودی  و خروجی برخی پارک ها سطل زباله گالوانیزه یا همان طرح مکانیزه نیز استفاده میشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *