سطل زباله

بهترین سطل زباله کابینتی

سطل زباله کابینتی

بهترین سطل زباله کابینتی چیست ؟

یکی از جدیدترین سطل های زباله , سطل زباله ها کابینتی است از ویژگی های این سطل ها می توان به زیبایی  بخشیدن به فضای آشپزخانه , راحتی در استفاده به دلیل نزدیکی به سینک ظرفشویی و عدم اشغال فضای زیاد در آشپزخانه اشاره نمود ؛ این سطل ها علاوه بر ویژگی ها کاربردهای گوناگونی دارند از این رو هنگام خرید آن می توان برای انتخاب بهترین سطل زباله کابینتی این محصول را توجه به جنس , ابعاد , رنگبندی , تعداد مخزن , برند تولید کننده و… خریداری نمود . مجموعه آستیاگ ارائه کننده جدیدترین طرح های سطل زباله پلاستیکی ، استیل و گالوانیزه میباشد . برای مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با  :

  • بهترین سطل زباله کابینتی چیست ؟
  • بهترین سطل زباله های کابینتی چه قیمت اند ؟
سطل زباله کابینتی

بهترین سطل زباله کابینتی چیست ؟

بهترین سطل زباله های کابینتی از لحاظ جنس :

از جمله بهترین سطل زباله کابینتی , سطل های ساخته شده از پلاستیک فشرده است , این نوع نسبت به سطل های پلاستیکی کابینتی معمولی کیفیت بیشتر و نسبت به نوع استیل این محصول قیمت کمتر و نیز ظاهری زیبا دارند ؛ همچنین در این نوع باکتری ها و کپک ها کمتر رشد می کنند ؛ یکی دیگر از بهترین سطل زباله ها کابینتی نوع استیل این محصول است این نوع نسبت به سطل های پلاستیکی دوام و ماندگاری بالایی داشته و به دلیل خاصیت ضد زنگ بودن در برابر رطوبت محیط دچار زنگ زدگی نمی شود همچنین این سطل ها می توانند ترکیبی از فلز و پلاستیک باشند به عنوان مثال بدنه آنها از فلز و مخزن آنها از پلاستیک ساخته شده باشد .

بهترین سطل زباله های کابینتی از لحاظ ابعاد :

سطل زباله های توکار به سه دسته کم عمق ( با عمق و عرض 25 تا 35 سانتی متر و ارتفاع 35 تا 37 ) که راحت در کابینت کوچک نصب می شوندو عمق متوسط  (با عمق 30 تا  40 و عرض 30 تا 35 سانتی متر و ارتفاع 37 تا42) که راحت زیر سینک قرار میگیرند .

بهترین سطل زباله های کابینتی از لحاظ مدل :

سطل زباله های آویز”

 که می توان آنها را از جداره ها آویزان کرد برخی هم این مدل را به دیواره خارجی کابینت متصل می کنند این نوع ظرفیت بالایی نداشته و بهترین انتخاب برای خانواده های کم جمعیت است.

قیمت سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری

سطل زباله های ریلی “

سطل زباله ریلی را می توان بهترین سطل زباله های کابینتی دانست زیرا این نوع دارای دو تا چند مخزن بوده و به دلیل ریلی بودن حرکت راحتی به بیرون از کابینت دارند و به همین علت می توان آنها را بهترین گزینه برای تفکیک زباله با ظرفیت مناسب دانست .

بهترین سطل زباله های کابینتی از لحاظ مخرن :

سلطل آشغال کابینتی در انواع  تک مخزنه  , دو مخزنه و چند مخزنه ساخته می شوند نوع تک مخزنه در اندازه های متوسط و بزرگ تولید می شود که برای خانواده های پر جمعیت , هتل ها و رستوران ها انتخاب مناسبی است و در صورتی که زباله های تر و خشک را تفکیک می کنید بهتر است سطل های کابینتی دو مخزنه را انتخاب کنید و سطل زباله های چند مخزنه کابینتی نیز از سه یا 4 مخزن تشکیل شده که به راحتی می توانید آنها را کشیده و برای تفکیک زباله های پلاستیکی , شیشه و کاغذی استفاده کند .

بهترین سطل زباله های کابینتی از لحاظ نوع ریل :

این سطل ها در انواع ریل ساده ساچمه ای و ریل آرام بند ساچمه ای ساده شده اند ؛ اما نوع ریل ساچمه ای آرام بندبه دلیل اینکه هنگام باز و بسته شدن سروصدا ایجاد نمی کنند و به کابینت آسیب نمی زنند محبوبیت بالاتری نسبت به دیگر سطل ها دارند .

بهترین سطل زباله های کابینتی از لحاظ مارک :

  • بیتا
  • لیمون
  • مانیا
  • آپادانا و…

بهترین سطل زباله های کابینتی چه قیمت اند ؟

قیمت سطل زباله های کابینتی به عوامل مختلفی بستگی دارد به عنوان مثال برندهای معروف کیفیت بهتر و قیمت بیشتری دارند نوع استیل و سطل های ساخته شده از پلاستیک فشرده از قیمت بالاتری برخوردار هستندو سطل هایی که ظرفیت و گنجایش بیشتری داشته با افزایش قیمت همراه هستند .

خرید انواع سطل زباله استیل اداری و خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *