سطل زباله

چرا کیسه های باید شفاف ، سبز یا آبی باشند ؟

کیسه زباله سبز یا ابی

چرا کیسه ها مجبورند شفاف سبز یا آبی باشند ؟

روزانه میزان زیادی زباله تولید می شود این زباله ها می توانند حاصل استفاده خوراکی ها یا دیگر مواد مصرفی در محل کار , ورزشگاه , دانشگاه و… باشد پس از تولید زباله برای بهداشت محیط زیست و حفظ سلامت خود ناچار به جمع آوری زباله هستیم برای این جمع آوری آشغال هم نیاز به کیسه زباله داریم کیسه زباله باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا هنگام جابه جایی زباله پاره نشود همچنین این کیسه ها به صورت شفاف بوده و رنگ های مختلفی دارند از جمله آنها رنگ سبز و آبی است اما چرا کیسه ها مجبورند شفاف سبز یا آبی باشند ؟ فروشگاه آستیاگ عرضه کننده انواع سطل زباله پلاستیکی ، استیل و گالوانیزه با مدل های روز سطل زباله چرخدار ، ساده و گودبین در خدمت شماست . برای مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با  :

  • چرا کیسه ها مجبورند شفاف سبز یا آبی باشند ؟
  • چه زباله هایی را در کیسه آبی شفاف قرار دهیم ؟
  • چه زباله هایی را در کیسه سبز شفاف قرار دهیم ؟
  • آیا می توان از کیسه پلاستیکی خوار و بار فروشی برای زباله استفاده کرد ؟
  • چرا کیسه زباله ساخته شده از مواد بازیافتی زخیم تر است ؟
  • چرا جداسازی زباله اجباری است ؟
کیسه زباله سبز یا ابی

چرا کیسه ها مجبورند شفاف سبز یا آبی باشند ؟

اینکه چرا کیسه ها مجبورند شفاف سبز یا آبی باشند ؟ باید گفت این شفافی یک ملاحظه مهم شهری محسوب می شود ؛ ایمنی برای ساکنین و کسانی که آن را جمع آوری می کنند می باشد شفافیت کیسه ها موجب می شود که گروه جمع آوری هنگام جمع کردن زباله ها به راحتی بتوانند شیشه های شکسته , مواد نوک تیز یا مواد کوچک خطرناک را شناسایی کنند اما رنگ سبز و آبی چه کمکی می کند ؟ توسط این دو رنگ زباله های تر و خشک به راحتی شناسایی شوند و در پیاده روها یا تأسیسات بازیافت دیگر نیازی به آنالیز محتویات درون کیسه نیست .

چه زباله هایی را در کیسه آبی شفاف قرار دهیم ؟

در موارد فوق در خصوص اینکه چرا کیسه ها مجبورند شفاف سبز یا آبی باشند ؟ اشاره کردیم اما رنگ آبی و سبز هر کدام مختص به زباله ای خاص است ؛ کیسه زباله آبی رنگ برای انواع زباله های خشک و قابل بازیافت اعم از انواع کاغذ , بطری , کارتن و… بوده همچنین برای مصارف خانگی نیز مناسب می باشد .

طرح های جدید سطل زباله استیل مخصوص اداره

چه زباله هایی را در کیسه سبز شفاف قرار دهیم ؟

کیسه های زباله شفاف که به رنگ سبز هستند مختص به زباله های تر می باشد زباله هایی که در این کیسه قرار میگیرند زیست تخریب پذیر می باشند  برای اینکه کمک شایانی به پاکیزگی محیط زیست شود بهتر است که این کیسه ها نیز از چنین قابلیتی برخوردار باشند شایان ذکر است در برخی کشورها این نوع کیسه زباله ها کاملا زیست تخریب تولید می شوند , از آنجایی که زباله های تر قابلیت کمپوست شدن دارند در صورت داشتن باغچه می توانید آن را درون زمین دفن کنید .

آیا می توان از کیسه  پلاستیکی خوار و بار فروشی برای زباله استفاده کرد ؟

می بایستی که زباله ها را در کیسه های شفاف سبز یا آبی ریخت , ماشین های جور کننده نمی توانند کیسه های دربسته کوچکتر مانند کیسه های پلاستیکی خوار و بار فروشی را باز کنند , در نتیجه در عمل مقدار موادی که می تواند جور و بازیافت شود نیز کاهش می یابد ؛ بهترین کار خالی کردن زباله درون کیسه شفاف سبز یا آبی است اگر می خواهید کیسه های خوار و بار فروشی بازیافت شود آن را برای بازیافت در کیسه شفاف آبی قرار دهید بیشتر مغازه های خوار و بار فروشی نیز سطل هایی دارند که می توان به قصد بازیافت کیسه پلاستیکی خوارو بار فروشی را درون آن انداخت .

چرا کیسه زباله ساخته شده از مواد بازیافتی ضخیم تر است ؟

زیرا مواد بازیافتی نسبت به مواد غیر بازیافتی مقاومت کمتری دارند و برای جبران این مقاومت کم کیسه زباله های بازیافتی را ضخیم تر تولید می کنند تا در برابر پارگی استحکام بیشتری داشته باشند .

چرا جداسازی زباله اجباری است ؟

تردیدی نیست که جداسازی زباله های تر و خشک از هم باید اجباری شود ؛ زباله هایی که خوب از یکدیگر تفکیک نمی شوند در اماکن دفن زباله مخلوط می شوند و در یک دوره زمانی نشت کرده و با شیرابه آلوده خود آب های زیر زمینی را آلوده و گاز انفجاری متان را آزاد می کند متان گاز سبز خانگی بوده که وفور آن در نهایت به تغییرات شدید آب و هوایی و خشکی اقلیم منجر می شود تفکیک زباله از سلامتی مردم محافظت می کند اگر خودمان را در قبال تندرستی همه مردم مسئول می دانیم بهتر است جداسازی زباله هایی که در خانه تولید می شوند را جدی گرفته و برای تفکیک زباله های تر و خشک از پلاستیک زباله شفاف آبی و قرمز استفاده کنیم .

خرید سطل زباله گالوانیزه تا 1000 لیتر ضخیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *