مجله آستیاگ

سطل زباله را چگونه در آشپزخانه مخفی کنیم، ایده های عملی و مدرن

سطل زباله

آیا سطل زباله در آشپزخانه شما منظر بدی ایجاد می کند و می خواهید آن را مخفی کنید؟ پس  من حرفی برای گفتن با شما دارم! در این مطلب، چند ایدۀ طراحی بزرگ برای آشپزخانه وجود دارد که در آن شما می توانید الهاماتی برای خانۀ خود بیابید. دوست دارید پیشنهادات ما را بشنوید؟

مولفه زیبایی سطل زباله

نگهداشتن زباله در آشپزخانه می تواند چالشی واقعی باشد، به ویژه اگر حاوی پسماند غذا باشد. ولی روشهای زیادی برای مخفی کردن سطل زباله وجود دارد، و اینجا چند تا از آنها را شرح می  دهیم. بهترین راه حل رای شما بستگی به طراحی آشپزخانه شما و همچنین بودجه شما دارد.

اخیراً مد شده است که در کابینتهای آشپزخانه جایی برای سطل زباله تعبیه گردد. سطل زباله تعبیه شده توجه را ممکن است جلب کند. سطل زباله را همه جا در آشپزخانه نمی توان گذاشت. مثلاً جای سطل زباله زیر سینک ظرفشویی همیشه ایدۀ خوبی نیست. این مطلب حاوی چند نکته برای جای بهتر و مخفی کردن آن است. عکسها چند ایده طراحی عملی را نشان می دهد که می تواند به شما کمک کند که ایده پیشنهادی خود را داشته باشید.

تولیدی سطل زباله پلاستیکی کجاست  ؟

سطل زباله را چگونه در آشپزخانه مخفی کنیم

این ساختار متشکل از جعبه آلومینیوم و مخزن پلاستیکی است. چارچوب با پیچ به کف در یک کابینت محکم شده است. وقتی شما در کابینت را باز می کنید، به سادگی می توان سطلها را بیرون کشید و به داخل هل داد. مخزنها می تواند یکی یا چندتا باشد، که مخزن چندتایی برای تفکیک زباله مناسب است. طراحی خیلی فشرده و متراکم به نظر می رسد و فضا را نمی گیرد و حتی در یک قفسه کوچک 4 سانتی هم جا می گیرد.

سطل زباله درون تعبیه شده

طراحی بسیار ساده که همه می توانند تجربه کند. سطل زباله درون یک کابینت مخفی شده که به در کابینت وصل شده است. در کاملاً بسته می شود، و بوی سطل منتشر نمی شود. ارزان و موثر.

بیشتر بخوانید: سطلهای مکانیزه شهری

مزایای بهداشتی

سطل زباله درون تعبیه شده مزایای زیادی دارد، که فقط مربوط به زیبایی ظاهری نیست. اگر زباله ها در آشپزخانه برای بیشتر از یک روز باشند، بوی بد ممکن است در تمام آپارتمان منتشر شود. به همین دلیل، سطلها باید تا جای ممکن محکم بسته شوند. وقتی سطل زباله در کابینت مخفی شود، بوی بد به اطراف منتشر نمی شود. و این روش باعث می شود حیوانات خانگی یا بچه های کنجکاو سراغ سطل زباله نروند.

سطل زباله درون تعبیه شده

ساختار مکانیکی جالب که می توان در خانه با ابزار و مصالح ساده آن را تکرار کرد. وقتی در کابینت باز می شود، سطل خودش اتوماتیک بیرون می آید، و وقتی بسته می شود سطل به داخل می لغزد. بسته به نیاز می توان چند مخزن را در این سیستم جا داد. هم در کابینت هم در خود سطلها مانع انتشار بوی بد زباله می شود.

سطلهایی که درشان دستی بسته می شود، یک جایگزین غیرراحت وغیربهداشتی برای آشپزخانه هستند، به ویژه این که دستان شما موقع استفاده از آن کثیف می شود. برای همین استفاده از سطل پدالی بهتر است. اما اگر سطل زباله داخل کابینت باشد، پا گذاشتن داخل پدال داخل کابینت مشکل می شود. شما باید از ظرفی کوچکتر استفاده کنید که آن هم نمی تواند پاسخگوی نیاز روزانه باشد. و در عین حال آشغالهای بزرگ بیرون می زنند. برای همین بهترین  گزینه همین سطلهایی است که اتوماتیک با باز کردن در کابینت باز می شوند.

سطل زباله درون تعبیه شده، گزینه ای عملی، مدرن و فشرده

یک مورد دیگر این است که سطل زباله همیشه جلو چشم ما نیست، لذا نمی دانیم که پر شده اند. علاوه بر آن، سطلهای درونی کمی گرانتر از سطل معمولی هستند، ولی این سرمایه گذاری ارزشمندی است.

امروزه سطل زباله درونی مدرن با دو ، سه یا حتی بیشتر محفظه وجود دارد که کمک می کند که تفکیک زباله کنید.  

سطل زباله درون تعبیه شده

بسته به این که شما چقدر فضا در آشپزخانه دارید، می توانید روشهای مختلف خلاقانه بیابید که سطل زباله را مخفی کنید. کابینت زیر سینک جایی است که «به شکل سنتی» برای سطل زباله است، ولی می توانید جایگزینهای جالب دیگری هم پیدا کنید. نظرتان در مورد یک سطل مخفی زیر میز آشپزخانه که توسط سوراخی در میز به سطل راه می یابد چیست؟ این روش خیلی عملی است زیرا به سادگی می توانید از سطل زباله در حین آشپزی استفاده کنید.

چیزهای کوچک می توانند زندگی ما را راحتتر کنند، من همیشه ایده های مختلف را برای خانه در اینترنت دیده ام. هر قسمت آپارتمان می تواند کارایی بهتر داشته باشد و بهتر شود اگر شما کمی دست به کار بشوید و از تخیل بهره ببرید. یکی از چیزهایی که هر روز با آن سر و کار داریم سطل زباله است. چگونه می توانیم این موضوع مهم را بهتر کنیم، به طوری که هم ظاهر بهتر داشته باشد هم کارایی بیشتر؟

برگرفته از این منبع

مدل های جدید سطل زباله گالوانیزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *