سطل زباله

بهترین سطل زباله برای هتل چیست ؟

بهترین سطل زباله هتل

بهترین سطل زباله برای هتل چیه  ؟

اگر برای خرید سطل زباله هتل نیاز به راهنمایی دارید ما آنچه را که از فروش سطل های زباله پلاستیکی ، گالوانیزه و استیل در طرح های چرخدار ، گودبین و ساده تجربه کرده ایم در اختیار شما میگذاریم تا انتخاب بهتری برای خرید داشته باشید . هتل ها نیاز به سرویس های درجه یک دارند تا  مراجعه کنندگان از حضور در آن حس شیک بودن اقامتی را که بابتش هزینه کرده اند  را تجربه کنند . بنابراین سرویس نظافت و جمع آوری زباله در هتل ها مستلزم تعبیه سطل زباله های مناسب است . فروشگاه آستیاگ مرکز فروش انواع سطل زباله مدرن آماده همکاری با شما عزیزان  است . با ما همراه باشید با 5 مدل از بهترین سطل زباله ها برای هتل 

بهترین سطل زباله هتل

انواع سطل زباله هتل

ما 4 نوع سطل زباله برای هتل ها نیاز داریم .

  1. سطل زباله سرویس بهداشتی هتل
  2. سطل زباله آشپزخانه ای هتل
  3. سطل زباله سیار هتل
  4. سطل زباله ثابت هتل
  5. سطل زباله استخری هتل

1. سطل زباله سرویس بهداشتی هتل

سرویس حمام و توالت هتل باید حتما از سطل زباله ای استفاده کند که این  ویژگیها را را داشته باشد  :

اول  اینکه ضد آب باشد  : 

محیط مرطوب سرویس های بهداشتی ما را مجاب میکند که در انتخاب سطل زباله به فکر زنگ زدگی سطل  باشیم  . ازین جهت سطل زباله یا باید پلاستیکی باشد یا استیل (که البته بیشتر سطل زباله های خانگی و اداری یکی از این دو متریال است . ) اما در خصوص استیل باید مراقبت باشید . ما دو نوع سطل زباله استیل داریم ، یکی سطل استیل بگیر و دیگری استیل نگیر . استیل بگیر یا همان مغناطیسی کربن بالا در برابر اکسایش مقاومت بالایی ندارد و زنگ میزند . پس مراقب باشید که موقع خرید از استنلس بودن سطل زباله مطمئن شوید

دوم اینکه مقاوم باشد  : 

هتل هر روزه مراجعه کننده دارد و و استفاده از سرویس بهداشتی از اولویت مسائل است .  از طرفی متاسفانه برخی مراجعه کنندگان از  آنجایی که احساس مسئولیت به این اشیاء نمیکنند ممکن است عمر مفید سطل زباله را کاهش دهند . ازین جهت باید سطل زباله سرویس بهداشتی هتل مقاوم به ضربه باشد . بخاطر همین ما مجددا سطل زباله استیل را پیشنهاد میکنیم که عمر بیشتری در هتل داشته باشد .

خرید سطل زباله استیل اداری با قیمت مناسب
سطل زباله هتل

2. سطل زباله آشپزخانه هتل

ما دو آشپزخانه در هتل داریم  و بنابراین برای هر کدام سطل زباله مناسب را توضیح میدهیم 

اولی آشپزخانه اتاق ها

آشپزخانه ای که مراجعه کنندگان استفاده میکنند . برای آشپزخانه اتاق ها استفاده کردن از سطل زباله گودبین پیشنهاد میشود . رفاه حال مشتریان هتل از اولویت های هتل داران است . ازین جهت هر چه راحت تر بتوانند درب سطل زباله را باز کنند میتواند کلاس کاری بیشتری برای هتل داشته باشد . به همین جهت ما به سطل زباله گودبین اشاره میکنیم که فرد به راحتی با فشار دادن اهرمی درب سطل را باز میکند  . حال اگر میخواهید سطل زباله پلاستیکی گودبین را  با جنس مرغوب تهیه کنید و از آنجایی که خرید عمده خواهید داشت میتوانید با فروشگاه آستیاگ تماس بگیرید . تا نکات لازم را به شما عزیزان بگوییم .

دومی آشپزخانه مرکزی  هتل 

 که سرویس ایاب ذهاب را فراهم میکند . در آشپزخانه خود هتل ممکن است از سطل زباله مکانیزه استیل استفاده شود  که سطل هایی تمام استیل و زنگ زنگ میباشد . این گزینه گرانترین نوع سطل زباله آشپزخانه برای هتل است . اما امکان این نیز هست که از سطل زباله گالوانیزه استفاده شود که در آشپزخانه های بزرگ تا 1100 لیتر پیشنهاد میشود و در آشپزخانه های هتل های کوچکتر که زیر 200 روم دارند سطل زباله گالوانیزه 650 لیتری پیشنهاد میشود . البته سطل زباله استیل معمولی نیز در سایزهای بزرگتر موجود میباشد که میتوان از دو یه سه سطل زباله استیل 200 لیتری نیز استفاده کرد .

فروشگاه سطل زباله گودبین در تهران

سطل زباله هتل

3. سطل زباله سیار هتل 

در انتخاب بهترین سطل زباله هتل یکی از سطل زباله هایی که بیشتر از همه در معرض آسیب دیدن و خراب شدن است سطل زباله های سیار است که خدمه برای جمع آوری زباله ها بعد از تحویل اتاق توسط مشتری استفاده میکنند . اولین نکته این است که باید حتما چرخدار باشد . ازین جهت میتوان از سطل زباله پلاستیکی گودبین چرخدار استفاده کرد . اما اگر راحتی حال خدمه را برای جابجایی  میخواهید سطل زباله 4 چرخ پلاستیکی پیشنهاد خوبیست . ولی نکته قابل توجهی که در سطل زباله 4 چرخ برای هتل باید در نظر گرفت این است که مدل چودبین 4 چرخ تولید نمیشود که برای باز کردن درب باید از پدال استفاده شود .

سطل زباله هتل

4. سطل زباله ثابت هتل

طبیعتا محیطی برای جمع آوری زباله کل هتل در نظر گرفته میشود که اغلب در پارکینگ هتل یا طبقات منفی است . انباشته شدن زباله ها در هتل برای یک روز کاری ممکن است نیاز به فضای زیادی داشته باشد . ازین رو از چند سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری باید استفاده کنید . فروشگاه آستیاگ طرح های روز سطل زباله های گالوانیزه را با قیمتی مناسب موجود دارد . برای مشاوره و ثبت سفارش میتوانید با ما تماس بگیرید تا نسبت به تعداد اتاق ها و موقعیت هتل بهترین سطل زباله گالوانیه هتل را به شما پیشنهاد بدهیم .

سطل زباله هتل

5. سطل زباله هتل های استخردار

در هتل هایی که استخر تعبیه میشود استفاده کردن از سطل زباله مناسب اهمیت زیادی دارد چرا که  نظافت استخر هتل مهم است . بنابراین سطل زباله استیل آرام بند  میتواند پیشنهاد خوبی باشد تا فرد به راحتی بتواند بدون خم شدن آن را باز کند و زباله را داخل آن قرار دهد .

قیمت سطل زباله گالوانیزه 600 لیتری

سطل زباله هتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *